Saturday 23 June 2012

senyum je arini...hehehe

assalamualaikum...

btw aku bersyukur kerana masih diberi kesempatan utk berceloteh disini..Alhamdulillah..hehe...arini aku dapat berita gembira..first of all aku nk wish congratulation for my sis!! HAHA,baru je menjengah ke alam rumahtangga dah dilimpahkan rezeki..insyaAllah,jagalah anugerah tuhan tu baik2 ye sis... :) aku sebagai saudara terdekat dan terapat dgn mu nih turut menumpang kebahagiaan bila nk sambut org baru nih...even terasa kehilangan teman sebantal,aku tetap mendoakan kebahagiaan rumahtangga mu orang laki bini n baby yang akan lahir nanti... best wishes to u until the end of life..insyaAllah.. :) tak sangka aku,cinta tagged mu orang membuahkan hasil yang sangat manis...lagipun aku rasa sgt singkat pertemuan mu org nih..xsmpai setahun pun,,hihii,hopefully cinta tagged aku jugak berhasil mcm mu org...ngeh3x~ ;D

tambah2 lagi bila aku dah dapat ape yg aku cari selama ni..HEHEHEE...bukan dapat boyfie la,just dapat iman..Alhamdulillah..terasa hidup aku kini lebih tenang...memaafkan apa jua yang berlaku,sentiasa redha,bersifat ikhlas,mengawal emosi agar tak cepat melatah..dan paling penting SENYUM! :) thats y aku mampu menerima apa yang dah jadi pada diri aku..aku berusaha dan terus berusaha sehingga aku rasa aku betul2 yakin yang aku mampu..(walaupun dalam hati aku hanya aku saje yg tau..hehehe)..
aku lebih selesa keadaan macam ni..walaupun perumpamaannya seperti "di gantung tak bertali" tapi aku lebih senang macam ni..wlaupun status aku tak melambangkan ape2,tp aku masih berharap akan ada kuasa ajaib yg datang then menyinari hubungan kami,insyaAllah,,semuanya dengan izinNya.. AMin..AMin..AMin... :) aku takkan memaksa lagi(walaupun kdg2 aku memang memaksa,xnk mgaku plk aku nih..hahaha) kerana aku inginkan yg terbaik...kerana paksa bukan jalan terbaik utk kami skrg..keadaan dh jadi huru-hara mestilah ada yg jadi 'resque man' walaupun takde men tu, 'resque women' pun bolehlah..asalkan dua-dua tak keras kepala..
tapi aku tahu abg tak macam tu..abg baik sangat,cuma kadang2 sifat cemburu tu datang menerjah..xleh nk disangkal la sebab everyone ade rasa mcm tu kn..xhairan sgt la tu..aku dah biasa.. :D 

hmmm,tonite takde activity sgt coz semua hal aku da settle awal2..(bagus tak aku?HAHA!!) now,i'm just waiting for someone..HEHE...(lambatnye... :D) haihhh,tetibe dapat msg dari cik syida...! blurrr!! cancel lagi esok..hampehhh.. (@_@) tapi takpe,plan B bakal bermula...(smbil2 ketawa jahat! WAKAKAKA!!!)
takdelah,esok just kuar ngn bff..bella,dik ly,atin..only waiting for cik mieka pulang from sarawak aok..lamak eh kaup,jenuh kmk eh sik nunggu ktk pulang.. angol sik kaup..Suma orang pk camya..hmm :( miss u..


owh,dah lewat upenye,sedap sgt berceloteh smpai xperasan dah 0122 hrs..menung punye menung last2 hilang rase ngtuk..HAHA.. rase cam nk berwebbie,,try usha2 abg jap..HAHA..(nakal eh aku nih..:P) yuk,berceloteh lain kali pulak,aku dah penat..esok2 la pulak kalo ade mase aku update lagi(tu pun kalo sempat laa..HIHIHIII)


btw,gud monink..have a nice day..(monink tuk aku jugak..) before that,aku nk mintak maaf pada sesape yg aku dah lakukan salah...hope we all sudi maafkan aku..AMinn :)

 shakarallah lakum,alaa kullima ariifahu..Aminn.wassalam.. :)


by,
nur ain





No comments: