Friday 15 June 2012

only god knows everything!

Subhanallah... cekalkan aku...

hmpir 2 jam aku tersengguk kt depan lappy  tgk die..berjuraian jugak airmate ni..entah knp rse sedih tu dtg menikam2 dlm hati ni...ya Allah knp dgn aku?knp aku terasa kehilangan dia?meskipun die ade depan mate tp aku rase die dh trsgt jauh dari hidup aku...

sayang,i'm never talk with u, i love u for no and without reason .. i love u as they r u.. without any of these terms and agreement, i conclude this heart just for u.. but y did u make me like this? what wrong i have done against until u punish me like this?please, understand my feeling .. i begging u to understand me.. if so u don't  love me, please return back my heart it preferably as u take it before .. i'm begging u sayang.. :(

Tuhan kenapa mesti semua ni harus jadi pd aku?ape silapnye dlm hubungan ni?Kalau betol ni dugaan,aku mohon Kau kurangkan semua rasa ni..aku dh penat merintih..
Subhanallah..tenangkan aku dlm solat disepertiga malam mu ini..amin.

No comments: