Sunday 24 June 2012

assalamualaikum...

hari ni hari AHAD..hari yg aku rasakan paling blurr dalam hidup aku...bangun tito cam orang takde akal,kosong je rasenye,,sampai la abes keje2 rumah yg aku buat,tetap rase kosong...entah kenapa la aku jadi camni..berbalik pada topik kita hari ni yakni tentang "cinta"..

pada aku skrg cinta tak mendatangkan ape2 pada aku..setelah apa yg dh berlaku,bagi aku cinta tu takde ape2 erti lagi..kerana cinta jugak aku jadi blurr mcm skrg,,krn cinta jugak aku diperbodohkan..HAHAHA...mengong tak aku??mestilaaa,sure sangat2 yg aku ni mengong ++.. aku rasa hidup aku skrg dah tak perlukan lelaki..tak kisah kalo xde pun..ape tak nye,kalo ade kejenye melukakan je..bukan sorg,bukan 2 org tp boleh di kategorikan sumenye menyakitkan hati...(tak termasuk ayah,ayah selamanya lelaki yg ain cintai..love u ayah..)
kenapa mereka menyakitkan hati?padahal mereka dicipta utk melindungi wanita termasuk hatinya..malah senang2 je skrg dia tusuk dengan pisau..malah lebih tajam lagi sehingga hati wanita itu hancur!! kejamnya...tapi kami ni hanyalah seorang wanita..lemah dan tak berdaya melawan semua tu..

dah takde idea lagi...setengah jam aku dh buang mase semata2 nk update blog ni...tp hasilnye ZERO!!mmg btol2 buang mase...pfffff!!! (>,<)  chow lu,out~

setiabadikhlaselamanya,
nur ain..

No comments: