Tuesday 17 July 2012

بِسْـــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum...

lame tak berceloteh,rindu pulak..tangan da mule gatal2 nk menaip..hehe..
sebenarnya aku takde best story nk karang2 ni..just nk lepaskan penat utk beberapa hari ni...huhhhh! lepas selesaikan tugas rase lega..alahai lambatnye exam,xsbar da rasenye nk bertukar alam..hehe..!

baru je lepas settlekan kes,aduyai..berat jugak bila melibatkan hati dan prasaan ni...tapi biarlah kali ni aku berkorban utk dia yg aku cintai..aku tahu tuhan lebih tahu ape yg terbaik utk aku..terima kasih ya Allah dh bagi aku ikhlaskan hati utk terima semua ni..jodoh tu milik Allah,siapalah aku untuk menentang takdirNya..

walaupun tubuh aku sakit dan penat sangat2,aku tetap teruskan niat aku utk dpatkn hasil titik peluh aku sendiri..untuk dia yg aku cintai,demi bahagiakan dia,aku rela berkorban...tak kisahlah wlaupn skrg aku demam,wlaupn skrg aku kehilangan dia..tp cinta aku yg jujur dan tulus untuk dia yg tak berbelah bagi aku sanggup..semuanya kerana dia,..ya,kerana dia! Harapan aku agar dia menemui cinta sejatinya..aku akan doakan yg terbaik utk dia..semuanya yg terbaik utk dia. :)

sincerely,
nur ainsyah

No comments: