Sunday 21 August 2011

butang seluar..

Encik Smith datang kepada isterinya, "saayaang, boleh jahit butang seluar abang x ? Saya tidak boleh butang seluar saya."

"Oh Dear ... tangan saya dalam bekas untuk mencuci piring, cuba abang naik tangga dan jumpa Puan Jones jika dia boleh membantu abang jahitkan."

Kira-kira lima minit kemudian ada satu kemalangan yang dahsyat, bang,sedikit menjerit dan bunyi badan jatuh tangga. Encik Smith berjalan kembali ke pintu dengan mata yang hitam legam dan hidung berdarah .

Puan Smith memandang kepadanya dan berkata, "apa yang berlaku kepada abang? Adakah abang bertanya kepada dia seperti yang saya beritahu tadi?"

"Ya," kata Encik Smith. "Saya bertanya dia samada boleh tolong jahitkan ke x dan dia cakap boleh".

Semuanya berjalan baik tetapi apabila dia mengigit untuk membuang butang, Encik Jones berjalan masuk ... "
sebab 2 la berdarah hidung abang ni...

No comments: